Jak wybrać firmę SEO. Zdobądź więcej szczegółów.

Jeśli masz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, na pewno z czasem rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona jak najwyżej w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w XXI w. obecność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie tu spora grupa klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. Jak zatem znaleźć rzetelną agencję SEO? Zalecamy wsłuchać się w podpowiedzi specjalistów.

Google podpowiada, jak rozpoznać dobrą agencję SEO

Nie można negować, że cała branża usług SEO, czyli działań związanych z optymalizacją stron www pod kątem wyszukiwarek, pojawiła się i cały czas rozkwita praktycznie wyłącznie za dzięki Google. Pomimo istnienia licznych alternatyw, jak m.in. Rambler, DuckDuckGo czy też Baidu, nadal liczą się pozycje zajmowane w wyszukiwarce firmy z Mountain View. Każdy zatem, kto pragnie pozyskać widoczność w sieci, powinien zapracować na swoje miejsce na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których konkurencja jest silna, z reguły nie jest to proste bez doradztwa speców z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których idea optymalizacji stron jest czymś nowym, i przygotowało krótki kurs, jak rozpoznać rzetelną agencję SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się dobra agencja SEO?

Pracownica Google z przeszło 10-letnim stażem klarownie objaśnia, jak rozpoznać rzetelną firmę SEO, wymieniając wśród najważniejszych cech między innymi:

  • dbałość o ogólną widoczność strony internetowej, a nie wyłącznie pozyskiwanie pozycji w wyszukiwarce na konkretne frazy,
  • zagwarantowanie stronie opieki technicznej i prowadzenie działań nad podniesieniem jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie prowadzonych działań, m.in. poprzez comiesięczne raporty i ciągły dostęp do statystyk strony,
  • zdolność szacowania budżetu oraz czasu koniecznego do wykonania planowanych wdrożenia,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak klient prowadzi swój biznes, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego najmocniejszą konkurencją.

Przedstawicielka firmy Google wskazuje też, że dobra agencja SEO w żadnym razie nie obieca fenomenalnych wyników z dnia na dzień, ponieważ optymalizacja strony internetowej jest procesem długotrwałym, często dającym namacalne efekty dopiero po kilku miesiącach pracy.