Więcej o pozycjonowaniu stron internetowych - zajrzyj tu.
Pozycjonowanie stron internetowych to wiele czynności dążących do zwiększenia obecności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w wynikach wyszukiwania, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie powinno skutkować zwiększeniem ilości transakcji firmy. Innym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności produktu, usługi bądź samego brandu.
Google klasyfikuje każdą stronę internetową na podstawie prawie dwustu najrozmaitszych faktorów. Efekt tej ewaluacji decyduje o tym, na której pozycji strona bądź jej podstrona pojawi się w wynikach wyszukiwania na dane słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe fachowcy do spraw SEO uważają np. responsywność, jakość contentu, jak równieżlinkowanie (on-site oraz off-site).
Wpisując w przeglądarkę Google dowolną frazę, internaucie ukazuje się wykaz stron, których treść została uznana za najlepiej pasującą do szukanego hasła. Które strony pojawią się w wynikach wyżej niż inne? Przeważnie te, których zawartość jest bardzo rozbudowana i dobrze wypełniona właściwymi słowami kluczowymi. Na pozycje nie bez wpływu jest także szybkość wczytywania się strony (nie tylko w wersji na komputer, lecz i urządzeniach przenośnych), prawidłowo zoptymalizowany kod HTML, jak również reputacja stron internetowych zamieszczających linki do naszej witryny.
Pozycjonowanie stron i sklepów www – powierz to profesjonalistom z firmy SEO
Google systematycznie modyfikuje algorytm, dlatego warto powierzyć pozycjonowanie stron i sklepów www specjalistom. Wyśmienitym wyborem będzie firma SEO posiadająca długoletnie doświadczenie w tym zakresie. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, ale także social mediów oraz projektowania stron. Pozostawiając pozycjonowanie strony zewnętrznemu podmiotowi zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne akcje marketingowe, które także rozwiną firmę.
Do kogo adresowana jest oferta pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych w Google?
Pozycjonowanie to głównie usługa adresowana do zarządców stron www, których zadaniem jest ekspozycja i sprzedaż usług albo wyrobów przedsiębiorstwa. Prowadząc własny biznes nieroztropnie jest w dzisiejszych czasach nie założyć strony firmowej albo ją utworzyć, ale zaniechać jej pozycjonowanie. Konkurencja nie próżnuje w walce o pozyskanie nowych klientów. Według statystyk aż 97% klientów poszukuje w sieci opinii o lokalnych usługach, co klarownie pokazuje do jak rozległej grupy klientów można tą metodą dotrzeć. A wyświetlenie się adresu strony czy sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania niesłychanie zwiększa szansę, że konsument zdecyduje się na nasze usługi.
Adres:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]