Jesteś zainteresowany usługami agencji marketingowej Kraków? Kliknij tu.
Działania reklamowe winny stanowić ważny element kreowania rozpoznawalności marki bez względu na to czy zajmujemy się świadczeniem usług, produkcją czy dystrybucją. Duże przedsiębiorstwa oraz spółki mają finanse na stworzenie i utrzymanie własnych sekcji ds. reklamy, jednakże małe firmy, które sporadycznie przeprowadzają akcje promocyjne, na ogół poszukują wsparcia u zewnętrznych agencji reklamowych.
Agencja reklamowa – ekipa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta
Agencja marketingowa to zespół kreatywnych specjalistów z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma umiejętnościami wykorzystywanymi w branży reklamowej. Dzięki współpracy z zawodowcami świetnie orientującymi się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w internecie (prowadzenie kont social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki (również DTP), agencja reklamowa jest w stanie zapewnić klientom wszechstronną obsługę. Młode firmy mogą zlecić stworzenie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą logotypu i szablonami akcydensów (wizytówki, koperty oraz papier firmowy), a te które dysponują już swoim logo mają pewność, iż zostanie ono prawidłowo zastosowane na etapie tworzenia materiałów promocyjnych – plakatów, stoisk targowych, billboardów czy folderów. Agencja marketingowa pomoże również stworzyć interesujące, unikalne teksty na stronę internetową firmy, a także opracuje schemat interakcji z odbiorcami za pośrednictwem najpopularniejszych portali społecznościowych, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.
Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?
Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są przede wszystkim do firm, które nie posiadają własnego działu promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji w szeregu przypadków polega na wsparciu istniejącego już w przedsiębiorstwie działu ds. reklamy i marketingu. Jeśli zatem nie ma on wprawy w organizacji konferencji, targów lub spotkań z klientami wymagających przeważnie wielopoziomowego planowania, te obowiązki może wykonać zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona również posłużyć za narzędzie wspierające budowę zgranego i niezawodnego teamu pracowników – należy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń albo organizację wyjazdu integracyjnego. Na rynku funkcjonują setki agencji marketingowych, należy jednak nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego grona kompetentnych profesjonalistów. Pozwala to na delegowanie wszystkich czynności reklamowych jednej agencjii w rezultacie – większą kontrolę nad wizerunkiem marki i spójnością kampanii.
Adres:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]