Gadżety reklamowe to wydajny sposób kreowania pozytywnego obrazu marki w oczach konsumentów i partnerów biznesowych. Szczególnie dobrze do takiego zastosowania nadają się przedmioty, które wykorzystujemy każdego dnia – szczególnie, jeśli bywają naprawdę pomocne. Dlatego właśnie tak wiele przedsiębiorstw reklamuje się przy pomocy toreb, długopisów i kalkulatorów. Wśród gadżetów reklamowych coraz powszechniej zamawiane są parasole z logo – to wszak akcesorium, z którego na co dzień korzysta zdecydowana większość osób. Na dodatek parasole generują dobre asocjacje – w szczególności te łączone z asekuracją oraz ochroną.
Parasole z logo – znakomite dla podmiotów, których celem jest zagwarantowanie klientom ochrony
Jak napomknęliśmy we wstępie, parasole kojarzymy z reguły z osłoną przed opadami i wynikającym z tego wrażeniem bezpieczeństwa. Ciężko byłoby wyszukać bardziej pozytywne skojarzenia. Konsumenci czy też partnery, którzy zostaną obdarowani takim gadżetem, zapewne docenią gest i wyrobią sobie lepsze zdanie o danej firmie. Z tego względu parasole firmowe niesłychanie dobrze zdają egzamin w promocji podmiotów, których nadrzędną rolą jest zagwarantowanie klientom ochrony w rozmaitych sytuacjach. Co prawda z ich pomocą mogą promować się wszystkie marki, jednakże rekomendowane są one w szczególności agentom ubezpieczeniowym, pośrednikom finansowym bądź ośrodkom świadczącym usługi medyczne.
Parasole z nadrukiem – jak wybrać optymalny typ do akcji marketingowej?
Aby klient czy partner biznesowy rzeczywiście był zadowolony z podarowanego parasola, ten powinien być bezawaryjny. Toteż wybierając parasole z logo warto zwrócić uwagę na szczególnie ich jakość oraz sposób składania. Ze względu na łatwość ich przenoszenia, świetnym wyborem są parasole teleskopowe, które łatwo można schować nawet w małej torbie.