Uzyskaj więcej szczegółów o wirtualnym spacerze w medycynie estetycznej.

Spacery wirtualne, które rozpowszechniły się wraz z udostępnieniem usługi Google Street View, zyskują w ostatnim okresie na popularności, co powoduje, iż znajdują zastosowanie w reklamie firm. Dają możliwość w prosty sposób pokazania siedziby przedsiębiorstwa bądź nieruchomości ważnej dla naszego biznesu. Jest to ciekawa prezentacja, którą opłaca się dodać w wizytówce Google Moja Firma. Dużo podmiotów nie do końca jednakże wie, jak działa wirtualny spacer w Google Moja Firma, jak go tworzy, a także co zyskamy publikując go w wizytówce firmy.

Jak działa wirtualny spacer Google Maps?

Wirtualny spacer w Google Moja Firma to połączone ze sobą fotografie układające się w realistyczny model danego wnętrza. Możemy w nim rozglądać się po otoczeniu i przeskakiwać do kolejnych miejsc budynku, w którym zdalnie przebywamy. A więc wirtualny spacer to w kilku słowach możliwość odwiedzenia poszczególnych pomieszczeń nieruchomości i swobodnego poruszanie się po niej. Wirtualne spacery można dodawać obok fotografii w wizytówce Google Moja Firma. Spacer taki jest udostępniany użytkownikom, którzy przeglądają Google Maps w poszukiwaniu usług w danej okolicy. Wirtualny spacer w wizytówce firmy ma formę zdjęcia, a po kliknięciu na ten element kierujemy się do dedykowanej strony, gdzie zaczynamy wędrówkę po danym budynku. Spacer jest przesyłany na serwery Google, więc nie musimy martwić się o jego obsługę techniczną czy dodatkowe opłaty. Możemy go jednak udostępnić dla klientów na naszej stronie internetowej.

Dlaczego opłaca się stworzyć wirtualny spacer VR??

Wirtualny spacer w Google Moja Firma warto udostępnić w wizytówce z kilku powodów. Główny z nich to kreacja wizerunku rzetelnej firmy i jak najlepsze zaprezentowanie się przed klientami. To spowoduje, iż znacznie chętniej będą wybierali nas z ofert konkurencyjnych marek, a także obdarzą nas większym zaufaniem. Jeżeli w wizytówce Google i na naszej stronie internetowej będziemy posiadali wirtualny spacer i materiały graficzne bardzo dobrej jakości, przeglądarka Google sama będzie oceniała nas lepiej i będzie promować nas częściej od marek nie posiadających spacery 360 stopni. Aktywowanie wirtualnego spaceru w Google Moja Firma jest też bardzo proste technicznie. Na rynku działa wielu zawodowych fotografów, którzy w rozsądnej cenie i – co równie ważne – w krótkim czasie przygotują taki spacer i wgrają go do wizytówki.

Wirtualny spacer Google Maps jest ważnym narzędziem w wielu branżach. Na pewno będzie to sektor hotelarski, w której nierzadko chcemy pochwalić się oferowanymi nieruchomościami. Można również zaprezentować tą metodą swoje biuro czy miejsce, gdzie pracujemy, np. salon piękności czy siłownię. Z wirtualnego spaceru możemy skorzystać również wtedy, kiedy zamierzamy zatrudnić nowych pracowników, by zachęcić ich do zgłoszenia się na rekrutację do naszej firmy.

Adres:
Daniel Myhal
Rekomendowany Fotograf Google

Mob.: +48 510 750 291
E-mail: [email protected]